Niet tevreden

Heeft u een klacht?

Medewerkers van Zorggroep Sint Maarten doen er alles aan om u de beste zorg en dienstverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In zo’n geval gaan we graag samen met u op zoek naar een oplossing.

Bespreek het met de direct betrokkenen
Uiteraard kunt u altijd eerst over uw klacht praten met de betrokken medewerker of diens leidinggevende om een oplossing te vinden voor uw ontevredenheid. Uw suggesties nemen we ter harte om onze dienstverlening niet alleen aan uzelf maar ook aan andere cliënten te verbeteren.

Klacht indienen?
Komt u er niet uit met de direct betrokkenen? Dan kunt u uw klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Zorggroep Sint Maarten via onderstaand klachtenformulier. Binnen drie dagen ontvangt u een reactie.  Ook kunt u bellen met 088 000 5200 om een afspraak te maken met de klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris bespreekt met u de mogelijkheden om de problemen op te lossen en de relatie tussen u en de direct betrokkenen te herstellen. Ook is het mogelijk dat de klachtenfunctionaris een bemiddelingsgesprek organiseert en leidt.

Klachtenformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Komt u er onverhoopt niet uit?
Dan kunt u zich – met eventuele ondersteuning van de klachtenfunctionaris – richten tot de Raad van Bestuur van de Zorggroep.

Uitgebreide klachtenregeling
Bekijk de
Klachtenregeling Zorggroep Sint Maarten voor een uitgebreide beschrijving van de wijze waarop de Zorggroep omgaat met klachten.

BOPZ-gerelateerde klachten
Voor klachten met betrekking tot de Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen (BOPZ) kunt u terecht bij de Regionale Klachtencommissie waarbij Zorggroep Sint Maarten is aangesloten.

Deel of print